Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LOBO
Kompan Kapral
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 2338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z tąd jak w pizdu,to od huia daleko
|
Wysłany: Wto 20:47, 23 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
aha spoko Wieszaq
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Śro 13:41, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
chciałem tylko powiedziec ze dziś jest ostatni dzień w ktorym mozna kupić piwo przed zlotem. zdaje sie ze w czwartek i piatek bedzie zakaz w woj. maz. pewnie w sobote rano bedzie mozna cos kupić ale warto sprawdzić czy aby napewno Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Śro 15:45, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Kolejna sprawa to "łączność" mam 2 radia ale podładować mogę tylko jedno bo drugie ma Domino. Pare osób ma radyjka załatwcie tak by każdy miał 1.
Z tych co mają a nie jadą mozna popertraktować z Mysteriousem, z eMeSem nie wiem ktoś jeszcze chyba ma. Warto żeby każdy miał. Pomyslcie nad tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wysoka
|
Wysłany: Śro 16:07, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
to niech ktos kupi paluszki - ja radio dam Magdalenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Śro 16:22, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Paluszki hmm w sumie to jest mysl. AAA 1,2V takie mam w radiu. Jak myslicie takie małe AAA 1,5V tez będą pasować? Na oko są takie same chodzi mi tylko o napięcie, czy nei za wysokie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wysoka
|
Wysłany: Śro 18:33, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
napiecie jest ok :]
mozna tez na palcach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Śro 18:43, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Na forum podali już zazady.
*****************
Ogólne zasady:
- Afgaraq jest bardziej LARPem niż strzelanką. Ważniejsze jest wczucie się w klimat i odgrywanie roli, niż nabijanie „fragów”.
- Przestrzegać zwyczajowych reguł stosowanych na każdej strzelance – przyznawanie się do trafień, czerwona szmata trupa, nie przeszkadzanie innym uczestnikom po trafieniu, „trupy” nie gadają z żywymi itp.
- Nie przesadzać z alkoholem. Nieletni mają absolutny zakaz picia. Osobnik, który doprowadzi się do stanu utrudniającego zabawę innym zostanie spacyfikowany i do końca zabawy osadzony w areszcie (w krajach islamskich zostałby ukamieniowany…).
- Gra toczy się w systemie punktowym. Za każde działanie, wydarzenie Moderatorzy przyznają lub odejmują punkty. Strona która posiada więcej punktów wygrywa.
- Obowiązuje zakaz palenia ognisk – ewentualne rozpalenie ogniska wymaga zgody jednego z Moderatorów.
- Ponieważ znajdujemy się na prywatnym terenie obowiązuje zakaz demolowania budynków, wybijania szyb, wycinania drzew itp.
- Zachowywać ostrożność z pirotechniką.
- Nie wolno profanować flagi drużyny przeciwnej.
- Po trafieniu należy wyjąć czerwoną szmatę i odczekać minutę, w pozycji leżącej. Jeśli w trakcie te minuty podejdzie do „trupa” przeciwnik, „trup” staje się jeńcem. Jeniec wykonuje polecenia przeciwnika, ale musi zostać odeskortowany do wyznaczonych przez Dowódców miejsc.
- Inwencja twórcza jest mile widziana. Wolno robić wszystko co nie jest zakazane, pamiętając o zasadach bezpieczeństwa. Jednak aby nie przesadzić należy konsultować swoje pomysły z Moderatorami.
- W trakcie gry toczy się konkurs na najbardziej kreatywną osobę w zdobywaniu miejscowej waluty, czyli Afgarów. Osoba która zdobędzie ich najwięcej, wygrywa nagrodę.
- Na polu gry zostanie wyznaczona strefa bezpieczna.
- Niestosowanie się do zasad psuje rozgrywkę wszystkim i może skutkować zmniejszeniem ilości punktów drużyny, a w skrajnych wypadkach nawet zakończeniem rozgrywki przez uczestnika.
- W razie pytań, proszę kierować się do Obserwatorów ONZ lub Dowódców Stron.
Regulamin Wojsk Gorgonii:
- Obowiązuje BEZWZGLĘDNE posłuszeństwo wobec przełożonych i obserwatorów UN. Żołnierze nie wykonujący rozkazów mogą zostać przykładnie ukarani, a w skrajnych przypadkach uznani za dezerterów i wykluczeni z rozgrywki.
- Główny cel to utrzymanie Wzgórza Mal-Ocice oraz Lotniska.
- Należy chronić Lotnisko przed sabotażem. Na Lotnisku znajdują się kluczowe punkty (kartony) - należy uważać aby nie zostały one wysadzone przy użyciu petard lub granatów.
- Utrzymywać linię telefoniczną łączącą obie Placówki w nienaruszonym stanie.
- Zachowywać się jak siły pokojowe, nie zaś pacyfikacyjne - za brutalność ONZ karze karnymi punktami.
- Nie przekraczać granicy Pafiranu - wewnętrznej linii zasieków, nie strzelać w tamtą stronę - będzie to odbierane jako wrogie działanie.
- Wojska Gorgonii poruszają się jedynie w konwojach (co najmniej 10 żołnierzy w zwartym szyku).
- Zabijać lub brać do niewoli bojowników Afgarskich. W tym celu można każdego Afgara zatrzymać, wylegitymować, obszukać.
- Należy znaleźć i pojmać Masamę Nil Baden Baden i innych poszukiwanych w listach gończych.
- Wojska Gorgonii poruszają się jedynie w konwojach (co najmniej 10 żołnierzy w zwartym szyku).
- Każdy z żołnierzy powinien zatroszczyć się o swoją przyszłość i zarobić jak najwięcej Afgarów - w dowolny sposób!
- Celem uszanowania religii tubylców należy bezwzględnie ograniczyć swą obecność w terenie w czasie +/-10 minut w godzinach nieparzystych.
- Respawn jest co godzinę, licząc od 11,00, w dużym hangarze na
- W magazynach Gorgonii znajdują się imitacje Broni. Są one bardzo cenne dla Afgarów. Przyjmuje się że karabin kosztuje 10 milionów Afgarów.
- Szkolenie Milicji- aby zapewnić długofalowy ład i porządek należy spośród cywilów werbować członków milicji, których z kolei naloezy szkolić. Werbunek milicjantów jest punktowany.
- Aby Zapewnić miejscowej ludności dobrobyt należy wybudowac i utrzymywać w działaniu Szyb Naftowy. Aby Szyb Naftowy funkcjonował musi pracować przy nim 2 afgarskich cywilów. Praca szybu Naftowego jest punktowana
Lotnisku. „Trupy” są zobowiązane nie wychodzić z hangaru aż do odrodzenia.
a) Jeśli Lotnisko zostanie utracone, Resp przenosi się na Wzgórze Mal-Ocice.
b) Przy utracie obu punktów, Respawn przenosi się do nad południowy brzeg Jeziora.
c) Punkty Respawn nie będące lotniskiem, są Respami Helikopterowymi- co godzina do życia wraca jedynie połowa martwych żołnierzy Gorgonii.
Prawa Afgarskie:
- Obowiązuje BEZWZGLĘDNE posłuszeństwo wobec przełożonych i obserwatorów UN. Bojownicy i cywile nie wykonujący rozkazów mogą zostać przykładnie ukarani, a w skrajnych przypadkach uznani za zdrajców i wykluczeni z rozgrywki.
- Zabijać lub brać do niewoli niewiernych. Zabicie któregoś z dowódców jest punktowane.
- Bojownicy mogą wkraczać na przygraniczne tereny Pafiranu (teren pomiędzy wewnętrznym a zewnętrznym płotem), celem obejścia sił Gorgońskich. Poruszać się można po całym terenie, aż do drugiej linii ogrodzenia jednak w przypadku wykrycia przez siły UN bojownicy muszą natychmiast powrócić do Afgaraqu.
- Chronić Proroka Masamę Nil Baden Baden oraz innych poszukiwanych
- Afgarowie na początku gry są dzieleni na dwie grupy: Cywili i Bojowników. Po dwóch godzinach, począwszy od 11.00 następuje zmiana ról miedzy grupami.
- O nieparzystych godzinach, począwszy od 11.00 wszyscy Afgarowie muszą udać się do świątyni na modły. Spóźnienia będą karalne. Wówczas odbywa się zmiana Cywili na bojowników. Moderator wymienia karty bojownika/cywila między graczami.
- Respawn jest w „Świątyni”. Respawn następuje co 30 minut, licząc od godziny 11,00.
- Broń i oporządzenie przechowywać w namiotach. Podczas bycia Cywilem broń należy przewiązać czerwoną szmatą, inaczej może zostać skonfiskowana (zostanie na niej naklejona taśma, na znak, że nie można jej używać.)
- Wysadzać Lotnisko, sabotując tym Respawn przeciwnika na godzinę. Na Lotnisku są ustawione pudła, do których należy wrzucić granat, by uznać Lotnisko za zniszczone na godzinę.
-Zarabiać jak najwięcej Afgarów.
- W magazynach Gorgonii znajdują się imitacje Broni. Zdobycie takiej Broni, uprawnia do bycia powołanym przez proroka do walki, podczas przypadającej Tury Cywila
- Jedynie Prorok może powoływać zamachowców samobójców.
- W wypadku ustawienia szybu naftowego przez Gorgonię, każdorazowe zniszczenie lub zabicie obsługi szybu jest punktowane.
- Każdy żołnierz Gorgonii może wylegitymować każdego Afgara. Reakcja na zatrzymanie może być dowolna.
- Aresztowani Bojownicy na koniec tury wychodzą z aresztu. Każdy aresztowany Bojownik, który będzie siedział w areszcie do końca swojej tury (nie zostanie odbity lub wykupiony), powoduje naliczanie punktów karnych.
- Nieużywana broń, podczas tury cywila musi być oznaczona czerwoną szmatą na lufie.
- Praca w milicji jest płatna i uprawnia do noszenia broni. Milicja powinna wykonywać rozkazy Wojsk Okupacyjnych
- Należy utrudnić łączność między placówkami Gorgonii- wysadzać linię telefoniczną między bazami. Wysadzenie linii może się odbyć raz na turę. Linia może zostać zerwana wyłącznie przez jej przecięcie i zdetonowanie ładunku założonego przez odpowiednie przeszkolonego sapera w miejscu przecięcia. Każde zerwanie łączności jest punktowane.
- Każdy Afgarczyk może sam zrobić sobie broń. Musi w tym celu spędzić w wiosce dwie godziny, pracując nad swoją repliką (dosłownie siedząc z nią w rękach). Przerwanie pracy przez żołnierzy, niweczy cały trud. O podjętym działaniu musi poinformować Moderatorów na początku tury. Zrobienie sobie broni jest punktowane
**********************
Jest tez mapa bazy, dojazd i zdjecia ktore tu juz wklejałem
Proponuję spotkac sie w piatek i obgadać zasady, wyjasnić wspólnie trudniejsze fragmenty, i cos zaplanować. Ogolnie obgadać jakiś plan na grę.
Yarlan kiedy bedziesz wiedział czy jedziesz czy nie???????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wysoka
|
Wysłany: Śro 19:45, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
na 90% nie jade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grynek
Kompan St.Szeregowy
Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 1861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:37, 24 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ja si e w piwo zaopatrzylem, i mam 2 radia, jedno moge komus dac, tlyko radio nie sa moje wiec nie mozna ich zniszczyc ani zgubic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Czw 0:57, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Szkoda Yarl ze nie jedziesz
na 90% pojedzie Rekin już moja w tym głowa!
Grynek podładuj zatem radyjka fest i Bedzie dla Wilka - nie bedzie musiał kupowac bateryjek.
W piatek przypominam Błoniakom robimy narade przed grą.
Spiszcie wszystkie watpliwosci pytanie i tak dalej, zrobimy liste i bedziemy wiedzieli o co pytac na odprawie.
Jak cos wam wpadnie do głowy to pisac tez tu.
Strzała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grynek
Kompan St.Szeregowy
Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 1861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 3:02, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
radyjka juz naladowane dawno i czekaja,
co do odprawy w piatek to byscie moze zapodali pokrotce cociekawsze rzecyz a forum w sobote rano
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wysoka
|
Wysłany: Czw 11:04, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Druga partia arafatek do odebrania u mnie :]
Kolor brazowy, wyglada lepiej niz na obrazku, bo tam to raczej wypada tak fioletowo jakos :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Czw 12:04, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
to licze że przekażesz madzi i Grynkowi do fury?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wysoka
|
Wysłany: Czw 12:25, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
schowam za kaloryferem w kuchni i poczekam az ktos przyjdzie i znajdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Czw 12:45, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
o w morde to do dupy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Czw 15:34, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
"Po dogadaniu sie z organizatorami z FA pojawi się sie skromna ekipa:D
Będziemy mieli z sobą:
Trochę kulek 0.20 i 0.25 dla zapominalskich
dla wczucia się w klimat do pożyczenia Ak47 bodajże w 2 sztukach + UZIka dla wymagających cena pożyczenia na miejscu to około 65 zł nie jestem jeszcze pewien, co do końcowej kwoty.
Ponadto będzie pareę bateryjek LARGE 8,4 V 1800mAh do pożyczenia na czas ładowania zdechniętej. Wypożyczenie to 20 zł. "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grynek
Kompan St.Szeregowy
Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 1861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:59, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
spko wpadne jutro docie z giwera i ci cala chalupe przetsane, nwet w gips ci zajrze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wysoka
|
Wysłany: Czw 18:17, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
wiesz ze gips ma az po jaja ? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rekin
Kompan Kapral
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy
|
Wysłany: Czw 21:40, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
kuuuurwa ale ci goscie z warrior to pedaly, ta gra mogla by byc 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 razy lepsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yarlan
Dowódca Kompanii
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 11802
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wysoka
|
Wysłany: Czw 23:18, 25 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a co dokladnie ich spedalilo ? bo nie wczytywalem sie :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|