|
Mazowiecka Grupa Paramilitarna Kompania Nigdy Już www.nigdyjuz.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 2:42, 08 Sie 2008 Temat postu: BIG GAME 2 |
|
|
Witam !!!
Zapraszamy na strzelankę organizowaną przez WK. Koniec wakacji to dobry czas aby przywitać się ze szkołą imprezą AirSoftową
Termin: 30.08.2008r. <sobota>
Miejscówka: Stara, opuszczona strzelnica WP oraz przyległe lasy na Wesołej/Woli Grzybowskiej. Teren jest juz ogólnie znany kilku osobom z grona ASG Wawa.
Info. dodatkowe:
- będzie rozgrywany scenariusz
- Dozwolona pirotechnika. Garnaty odłamkowe o max. ładunku KO206, granaty hukowe o max. ładunku KO207. Wszystkie artykuły pirotechniczne muszą być zaprezentowane organizatorom przed rozpoczęciem rozgrywki, w przeciwnym razie zabrania się ich używania pod karą usunięcia z rozgrywki oraz bana na strzelanki.
Zbiórka: 9.45 na stacji PKP "Wola Grzybowska". A około 10.00 ogarniamy wszystko na Wzgórzach/Strzelnicy już.
Ograniczenia i wymagania dodatkowe: Minimalny wiek 15 lat. Osoby nie mające skończonych 18 lat zobowiązane są posiadać zezwolenie opiekunów prawnych wraz z ich numerami DOWODÓW OSOBISTYCH (pozwolenia bez nimerów dowodów opiekunów nie będą brane w ogóle pod uwagę). Pozwolenia będą sprawdzane !!! Nie masz pozwolania ---> nie ma zabawy !!! Proszę posiadać jakiś dowód tożsamości ze zdjęciem bo nikt na tzw. "japę" nie zostanie dopuszczony do rozgrywki !!!
Dojazd: Chyba jedynie SKM'em prosto na stację Wola Grzybowska gdzie zbiórka, bo autobusem to tam się nie dojedzie. Ale dojazd SKM'em prosty i szybki bo wystarczy sobie autobusem do np. Śródmieścia dojechać a potem ziuummmmmm SKM'em
Sprawy organizacyjne:
- limit osób to 80
- aby wziąć udział w imprezie należy na PM wysłać mi następujące rzeczy: imię, nazwisko, ksywka, rok urodzenia (w przypadku całych teamów lista uczestników z tymi danymi).
- każdy uczestnik zobowiązuje sie poprzez zgłoszenie, na wpłatę 3 PLN które (zebrane pieniądze przeznaczamy na worki do umocnień, taśmy i wszelkiego rodzaju druki).
Wpłaty można dokonywać do 19 sierpnia włącznie, potem zamykam listę i zakupuje materiały. Proszę o wpisywanie w tytule wpłaty imię, nazwisko i ksywkę (to ułatwi ustalenie tożsamości wpłacającego).
Dane do wpłaty:
BARTOSZ PIASECKI
ul. Kapitańska 3 04-431 Warszawa
mBank 07 1140 2004 0000 3502 5339 7748
Zasady rozgrywki:
1.Friendly fire jest uznawany za trafienie!
2. Gramy na medyków, 1 medyk przypada na 8-10 osób, zależnie od liczby uczestników. Medyk może uleczyć daną osobę tylko raz, kolejne trafienie oznacza zgon i podróż na respa. Leczenia dokonujemy poprzez zawiązanie osobie leczonej bandażu na ramieniu. Bandaż musi być zawiązany cały i w miarę solidnie, niedopuszczalne jest przerywanie bandażu po 10cm w celu skrócenia czasu leczenia. Bandaże są dostępne już po 80gr szt więc nie powinno być z tym problemu. Medyk musi mieć oznaczenia medyczne na mundurze (opaska, naszywka etc) lub na torbie. Każdy medyk musi mieć torbę lub plecak, ew odpowiednio dużą ładownicę, by odzwierciedlić realizm (gdzieś przecież musi te wszystkie lekarstwa i kroplówki nosić!).
3. Osoba trafiona po raz drugi (w przypadku gdy po pierwszym trafieniu została uleczona przez medyka), bądź dobita lub też zwyczajnie nie chcąca czekać na medyka (bo sam zginął lub nie ma go w pobliżu) winna udać się na respa. Przez cały czas podróży na respa powinna mieć na sobie w widocznym miejscu (np głowa) czerwoną chustę sygnalizującą że dana osoba nie bierze udziału w grze. Po dotarciu do respa, który znajduje się w punkcie startowym jej drużyny, osoba respuje się automatycznie i może natychmiast powrócić na pole bitwy. Może także uzupełnić amunicję w magazynkach dosypując kulki z butelek, torebek. Ta czynność jest dozwolona TYLKO w respach i TYLKO dla osób respujących się, ma to związek z zachowaniem realizmu kończącej się amunicji, na prawdziwym polu walki żołnierz nie ma przecież możliwości dołożenia ammo do magów ze skrzynek z amunicją które tacha ze sobą na plecach. Nie wolno strzelać do osób znajdujących się na respie! osoby znajdujące się na respie nie mogą strzelać do osób znajdujących się poza respem!
4. Powtarzam limity fps: cqb 360fps (tylko single), szturm 450fps (full auto), snajper do 600fps (tylko single). do osób które uda nam się zajść od tyłu na odległość bliską nie strzelamy! Używamy okrzyku "bang!" to samo dotyczy osób które uda nam się zajść od przodu na odległość bezpośrednią (np wychodząc zza rogu budynku, wchodząc do budynku, stając nad okopem).
5. Całe ciało to model. Nie ważne czy dostało się trafienie w głowę, nogę, tułów czy rękę. Efekt jest ten sam. zalecamy nie celować w głowę, szczególnie twarz przeciwnika! Trafienie w broń powoduje konieczność naprawy broni. Trwa to 1 min podczas której broń jest uznana za niesprawną i nie można prowadzić przy jej pomocy ognia. Po upływie 1 min broni można znów używać. Przypominam że tą minutę należy poświęcić na "naprawianie" broni. Nie wystarczy jej odłożyć na 1 min prowadząc w międzyczasie wymianę ognia z broni bocznej a następnie powrócić do głównej! Osobę ranną można dobić podchodząc i dotykając jej. Nie wolno w żadnym wypadku uderzyć/kopnąć takiej osoby! Dobita osoba nie może być już uleczona i uznaje się ją za martwą, winna udać się na respa. Uwaga! trupy nie gadają więc osoba udająca się na respa nie powinna informować napotkanych po drodze towarzyszy o przebiegu gry etc. osoba zabita przez dotknięcie jest automatycznie martwa (nie jest ranna tylko od razu martwa), nie może zatem krzyknąć np do stojących z przodu towarzyszy że ktoś ją zaatakował. inaczej jest z osobami trafionymi z karabinu. taka osoba jest jedynie ranna i może bez przeszkód komunikować się z towarzyszami, nie może jednak się poruszać ani prowadzić ognia! osoba trafiona powinna natychmiast zasygnalizować trafienie podnosząc do góry czerwoną szmatkę i jeżeli nie została zabita wręcz i nie dotyczy jej zasada "trupy nie mówią" krzyknąć dostałem! oraz powinna położyć się na ziemi oczekując przybycia medyka, ew opuścić teren działań udając się na respa.
6. Absolutny zakaz używania metalizowanych kulek, pirotechniki o ładunku większym niż k206, zakaz spożywania alkoholu i środków odurzających przed i w trakcie trwania imprezy, zdejmowania okularów poza respem.
7. Konieczność posiadania przez osoby niepełnoletnie zaświadczeń od rodziców! wzór takowego zaświadczenia dostępny jest na forum WK. uczestnicy Big Game będą wylegitymowani w celu ustalenia ich wieku, więc nikt się nie uchowa! uwaga! osoby których wygląd sugerował będzie możliwość niepełnoletności, a które nie będą posiadały zaświadczenia ani dokumentu stwierdzającego że są pełnoletnie NIE ZOSTANĄ dopuszczone do gry! wyjątków NIE BĘDZIE!
8. zachęcamy do używania mid capów, to standardowo używane magi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wieszak
Z-ca Dow. Kompanii
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 5973
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: D1, P1, KNJ
|
Wysłany: Pią 9:12, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
odpadamy my używamy Low Cap'ów a tak serio to akurat będziemy na Pustyni Błędowskiej na Misimie Dzięki za zaproszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:49, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ok może następnym razem ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|